Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
- Vaak versturen we het pakket besteld voor 14:00 dezelfde werkdag. Het pakket wordt verstuurd per PostNL, dus normaal gesproken heb je het de volgende werkdag in huis.
- Tijdens drukke periodes, zoals met de feestdagen, moederdag en vaderdag, kan dit iets langer duren.
- Tijdens erg warme periodes kunnen wij de chocolade helaas niet verzenden, dit geven we aan met een warmte-alert op de beginpagina.
- Omdat wij alles zelf maken is planning belangrijk. Wil je tijdens drukke periodes grotere bestellingen tijdig doorgeven?
De leverdatum stemmen we dan eventueel samen af.
Kan ik een andere leverdatum kiezen?
- dat kan, je kunt dan in het opmerkingenveld de gewenste verzenddatum aangeven
- mocht je een gewenste leverdatum invullen, dan schatten wij zelf naar ons beste kunnen in, op welke dag we het beste kunnen verzenden.
Kosten inpakken en verzenden:
Iets moois en goed verzenden is voor onze producten in de webshop belangrijk en kostbaar. De kosten van inpakken en verzending zijn bij ChocolaDNA in de meeste gevallen inbegrepen.
Dit zijn de tarieven:
Nederland boven €35,- Gratis! Daaronder €4-
Belgie en Duitsland €4 tot €60,00 Euro Daarboven verzenden wij gratis.
Luxemburg €6,80 tot €100 Euro. Boven €100 gratis.
Italie, Oostenrijk, Denemarken, Frankrijk €10,00 boven de €100,- gratis.
Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Als we je bestelling hebben verwerkt, ontvang je een track&trace code via mail. Zodra het bij PostNL is afgegeven, zijn we overgeleverd aan hun diensten. Meestal bezorgen zij de volgende werkdag, bij drukke periodes duurt dit soms iets langer. Dit is allemaal goed te volgen in de track&trace.
Hoe lang is de chocolade houdbaar?
Onze chocolade is op het moment van verzenden hagelvers en daarna zo'n 4 maanden houdbaar.
Bewaar de chocolade droog, in de geleverde verpakking, buiten de koelkast op kamertemperatuur.
Bevatten de truffels alcohol?
Geen enkele truffel in ons standaard assortiment bevat alcohol. We hebben verschillende alcoholische smaken maar door het verwarmen van de ingrediënten is de alcohol verdwenen.
Kan ik mijn bestelling ook als cadeautje laten verpakken?
We verzenden alles in mooie witte verzendozen, met binnenin een gezellig vloeipapiertje. Dit ziet er al heel erg feestlijk uit. Mocht je nog een extra cadeaupapiertje eromheen willen, dan kun je dit aangeven in het opmerkingenveld bij je bestelling.
Kan ik ook een eigen kaartje toevoegen?
Ja, dat kan! Je kunt de tekst hiervoor aangeven in het opmerkingenveld tijdens het bestelproces. Wij voegen dan een handgeschreven kaartje bij de bestelling.( het is fijn voor ons als deze niet meer dan 25 woorden bevat).
Kan ik ook smaken uitkiezen?
Standaard worden onze cadeaudozen verpakt met een zo divers mogelijke assortiment van smaken. We bieden verschillende passende smaken aan in de verschillende pakketten. Heb je toch specefieke voorkeur geef dit dan aan in het vakje opmerkingen we zullen er zoveel mogelijk rekening mee houden. (tijden hele drukke periodes (kerst, moederdag, valentijn ect. is dit niet mogelijk)
Waar kan ik de ingredienten en allergenen vinden?
Een compleet overzicht kun je hier dowloaden